رنگ آمیزی دیوار حیاط در تابستان

رنگ آمیزی دیوار حیاط در تابستان

برچسب ها: , , ,

فصل تابستان است و خانه های دارای حیاط، به استقبال میزبانی از افراد خانه می روند. در گرمای جان سوز تابستان ها، این حیاط است که با باغچه ی سرسبز و سایه ی درختان و حوضچه ی آب و بهارخوابی خوش نشین، محلی برای استراحت های عصرانه ی ما می شود. در این میان چیزی که دارای اهمیت است و در اکثر مواقع از آن غافل می شویم، دیوارهای حیاط هستند. در این مطلب ما سراغ این موضوع مهم رفتیم تا ببینیم که رنگ آمیزی دیوار حیاط چه فوایدی دارد و برای بهتر انجام شدنش چه باید کرد.

 

رنگ آمیزی دیوار حیاط؛ چرا؟

یکی از اولین سوال هایی که به ذهن می رسد این است که اصلا چرا باید دیوار حیاط را رنگ آمیزی کرد؟ برای این سوال پاسخ های متعددی وجود دارد. رنگ همیشه جزء المان هایی بوده است که در مباحث زیبایی شناسی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. با کمک رنگ های مختلف می توان فضاهای مختلف و حس های متفاوتی را تداعی کرد.

 

نحوه رنگ آمیزی دیوار حیاط,رنگ آمیزی دیوار حیاط در تابستان

با کمک رنگ های مختلف می توان فضاهای مختلف و حس های متفاوتی را تداعی کرد

 

رنگ آمیزی دیوار حیاط با چه رنگ هایی؟

اینکه از چه رنگ هایی برای رنگ آمیزی دیوار حیاط استفاده کنیم، در وهله ی اول به سلایق شخصی افراد بستگی دارد. اما پیشنهاد اهل فن این حوزه این است که تا می توانیم از رنگ های روشن و جذاب و شاد استفاده کنیم. استفاده از رنگ آبی روشن، آرامش و خنکی خاصی را به محیط می بخشد و در کنار سرسبزی باغچه و درختان، تصویری رویایی را ایجاد می کند.

 

رنگ آمیزی دیوار حیاط,تکنیک های رنگ آمیزی دیوار حیاط

استفاده از رنگ آبی روشن، آرامش و خنکی خاصی را به محیط می بخشد

 

رنگ آمیزی دیوار حیاط را از کجا شروع کنیم؟

برای رنگ آمیزی دیوار حیاط در اولین اقدام باید با توجه به مصالح به کار رفته در ساخت دیوارها، شروع به تمیزکاری و شستن دیوارها کرد. سپس تا جایی که ممکن است از رنگ های روغنی و رنگ های براق استفاده کرد تا دیوارها کمتر و دیرتر کثیف شده و گرد و خاک بگیرند.

 

بهترین رنگ های دیوار حیاط در تابستان, راهنمای رنگ آمیزی دیوار حیاط

تا جایی که ممکن است از رنگ های روغنی و رنگ های براق استفاده کنید

 

رنگ آمیزی دیوار حیاط با قلم مو یا اسپری؟

اینکه برای رنگ آمیزی دیوار حیاط خود از چه روشی استفاده کنیم، از طرفی به نوع دیوار حیاط و مصالح به کار رفته در آن بستگی دارد و از طرف دیگر به تخصص ما در رنگ آمیزی. در وهله ی اول پیشنهاد می شود که از رنگ آمیزی با قلم مو استفاده کنید تا با حداقل رنگ بیشترین سطح را با دقتی بالا رنگ آمیزی کنید. اما اگر در این امر تخصص زیادی ندارید، می توانید از اسپری های رنگ استفاده کنید.

 

نحوه رنگ آمیزی دیوار حیاط,دکوراسیون و چیدمان حیاط

در وهله ی اول پیشنهاد می شود که از رنگ آمیزی با قلم مو استفاده کنید

 

استفاده از اسپری های رنگی که به دو صورت براق و مات موجود هستند، یکی دیگر از راهکارهای رنگ آمیزی دیوار حیاط است. بهتر است که در صورت استفاده از این اسپری ها، از رنگ های براق استفاده شود تا علاوه بر زیباتر شدن دیوارها، بتوان به راحتی دیوارها را شست و تمیز کرد.

 

رنگ آمیزی دیوار حیاط در تابستان, بهترین رنگ های دیوار حیاط در تابستان

استفاده از اسپری های رنگی که به دو صورت براق و مات موجود هستند

 

تزئین رنگ آمیزی دیوار حیاط

پس از رنگ آمیزی و خشک شدن رنگ، می توان با استفاده از تکنیک های مختلف رنگ آمیزی بر روی سطح صاف دیوار طرح های متفاوتی را اجرا کرد. برخی از این تکنیک ها عبارتند از استنسیل، چاپ با مهر، استفاده از غلطک های رنگ آمیزی طرح دار و … که طرح های متفاوتی را بر روی دیوار اجرا می کنند.

 

تکنیک های رنگ آمیزی دیوار حیاط,نحوه رنگ آمیزی دیوار حیاط

طرح های متفاوتی را بر روی دیوار اجرا کنید

 

منبع : chidaneh.com

 

نظر شما برای “رنگ آمیزی دیوار حیاط در تابستان”



مطالب مرتبط
تماس با پشتیبانی شهر هنر
close slider




Mountain View

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما