سریال Big Bang Theory رسما برای دو فصل دیگر تمدید شد

سریال Big Bang Theory رسما برای دو فصل دیگر تمدید شد

برچسب ها:

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، به زودی سریالی پیرامون دوران کودکی شلدون (Sheldon) ساخته خواهد شد اما این سریال لذت کمتری دارد اگر شلدون اصلی را نداشته باشیم. با این مقدمه کوتاه اعلام می‌کنیم که سریال Big Bang Theory رسما برای دو فصل و ۴۸ قسمت دیگر تمدید شد تا حواشی‌ها و شایعات به پایان برسند و خیال طرفداران راحت شود.

این اواخر مذاکرات تیم بازیگری سریال Big Bang Theory کمی به مشکل برخورده بود اما شبکه سی بی اس (CBS) موفق شد با بازیگران به توافق برسد تا این سریال برای فصل یازدهم و دوازدهم بازگردد.

طبق اخبار منتشر شده از سوی اینترتیمنت ویکلی، در قرارداد جدید، بازیگران اصلی، جیم پارسونز (Jim Parsons)، جانی گالکی (Johnny Galecki)، کلی کوکو (Kaley Cuoco)، سایمون هلبرگ (Simon Helberg) و کونال نایر (Kunal Nayaar) حاضر شده‌اند ۱۰۰ هزار دلار از حقوق‌شان کسر شود تا ملیسا راوش (Melissa Rauch) و ماییم بیالیک (Mayim Bialik) شاهد افزایش حقوق خود باشند.

سریال Big Bang Theory

ناگفته نماند که فصل دوازدهم به احتمال زیاد پایان سریال نخواهد بود و حتی امکان تولید فصل‌های بیشتر نیز وجود دارد. علاوه بر این‌ها، نسخه فرعی (اسپین آف) این سریال قرار است بر روی دوران کودکی شلدون متمرکز باشد که توسط شبکه سی بی اس (CBS) سفارش ساخت گرفته و قرار است جان فاورو (Jon Favreau) آن را کارگردانی کند. در این سریال، آین آرمیتاژ (Iain Armitage)، نقش شلدون کوپر جوان را ایفا خواهد کرد و زوئی پری (Zoe Perry) نقش مادرش را بازی می‌کند. البته جیم پرسونز هم در پروژه حضور خواهد داشت و راوی داستان خواهد بود. داستان این سریال در مورد شلدون کوپر ۹ ساله است که با خانواده‌اش زندگی می‌کند و به دبیرستانی در شرق تگزاس می‌رود. همچنین هالیوود ریپورتر اعلام کرده که لنس باربر (Lance Barber)، ریگن ریورد (Reagan Revord) و مونتانا جوردن (Montana Jordan) نیز به تیم بازیگرانی سریال اضافه شده‌اند.

فصل دهم سریال Big Bang Theory پنجشنبه شب‌ها از شبکه سی بی اس پخش می‌شود. در صورت انتشار اخبار بیشتر، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نظر شما برای “سریال Big Bang Theory رسما برای دو فصل دیگر تمدید شد”



مطالب مرتبط
تماس با پشتیبانی شهر هنر
close slider




Mountain View

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما