آراستن میز شام دوستانه

میزبان بودن و پذیرایی کردن از میهمان ، امروزه راحت و خودمانی و بدون استرس برگزار می شود . انواع ظروف ساده اما رنگی که با رنگهای شاد و متنوع تولید شده اند برای پذیرایی کردن از میهمان مناسب بوده و می توان چیدمان زیبایی را که تحسین بر انگیز باشد با استفاده از آنها به نمایش گذاشت.

 

 

از شلوغ کردن میز پذیرایی و استفاده از وسایل غیر ضروری خودداری کنید و سعی کنید میزی ساده و در عین حال زیبا و بدور از تشریفات برگزار نمایید . اگر به تعداد میهمانان بشقاب و یا دستمال سفره ندارید چندان اهمیتی ندارد ، شما می توانید به راحتی از تمام بشقاب های موجود خود (با هر رنگ و یا مدلی ) استفاده نمایید فقط کافی است که چیدمان آنها زیبا و هماهنگ باشد . مسأله مهم حفظ هماهنگی ظروف با یکدیگر می باشد : بطور مثال : می توانید فقط از ظروف (قدیمی و یا جدید با هر مدل ) با رنگ سفید استفاده نمایید و یا می توانید از ظروفی استفاده نمایید که از نظر رنگ تفاوت چندان زیادی با یکدیگر ندارند (مثلاً نارنجی کم رنگ یا پر رنگ )، و یا حتی می توانید از ظروفی استفاده نمایید که از نظر رنگ کاملاً با یکدیگر در تضاد می باشند (مثلاً ظروف قرمز رنگ و سفید رنگ). اگر مجبورید از ظروف چینی و شیشه ای (بلور) استفاده کنید که از نظر رنگ و مدل با یکدیگر تفاوت زیادی دارند و چندان هماهنگ با یکدیگر نمی باشند ، می توانید با استفاده از یک رومیزی و دستمال سفره های هماهنگ با آن ، نا هماهنگ بودن ظروف را تا حدی خنثی نمایید.

اگر تعداد زیادی مهمان دارید و برای پذیرایی از ظروف سفید استفاده می کنید ، میز شما کاملاً اراسته و هماهنگ بنظر می رسد اگرچه از دستمال سفره های متفاوت استفاده کنید .
حتی اگر میز بسیار ساده آراسته شده باشد ، می توانید با استفاده از تک شاخه های گل (متناسب با هر فصل ) در کنار ظروف زیبایی خاصی را به میز بخشیده و آنرا مدرن جلوه دهید .
استفاده از دستمال سفره های کتان و یا نخی با نقش های راه راه ، (اگرچه بر اثر گذشت زمان و شستشو ممکن است دیگر حالت شق و رق نداشته باشند ) می توانند یک حس زیبای ساده و قدیمی را در شما و میهمانان ایجاد کنند .

منبع:www.decoration.com

نظر شما برای “آراستن میز شام دوستانه”



مطالب مرتبط
تماس با پشتیبانی شهر هنر
close slider




Mountain View

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما